Sofie Bech Slyngborg

Vejen til en sund balance

Formstatus

Skriv en kommentar

image

Der var jo røget lidt ekstra vægt på henover påsken, der resulterede i forsvundne mavemuskler. Nu 2 uger efter er de (heldigvis) vendt tilbage, og al den ekstra vægt (både kilo og fedt) er forsvundet igen, og det var altså små 3 kilo – så jeg er ganske tilfreds 🙂  Eftersom kiloene var røget så hurtigt på vidste jeg også, at de ville forsvinde hurtigt igen, når jeg kom tilbage til min dagligdag – og jeg fik ret 😉

Så nu er jeg jo bare tilbage til “start”, og det er dermed også først nu, at de betydningsfulde kilo/fedt skal væk. Det vil dermed først være på fredag (jeg tjekker kilo/fedt/muskel næsten hver fredag), at jeg finder ud af, hvor effektiv min træning og kost egentlig er. Og det vil også være derefter, at jeg vil kunne bedømme, om jeg skal lave lidt ændringer i henholdsvis kost og træning. Jeg skulle jo meget gerne ramme en kost (især), der vil kunne give mig de ønskede og tydelige 4 mavemuskler for oven 😉

– Sofie ★

Skriv en kommentar